Skip to main content

Isteriku Diperkosa

 Aku mempunyai seorang isteri berusia 36 tahun. Lynn namanya. Berkulit putih dan mempunyai bentuk badan yang agak berisi dan mempunyai stretch mark di pinggul dan peha yang bagiku begitu seksi. Sebelum kahwin Lynn ni memang potongan macam model tapi dah kahwin badan mula berisi dan stretch mark mula timbul.  Aku mempunyai satu hobi iaitu suka melihat perempuan disetubuhi oleh ramai lelaki. Dan sekarang aku mempunyai satu idea yang nakal iaitu mempergunakan isteriku sendiri sebagai pelakonnya.


Pada suatu hari aku telah mengupah 3 orang pemuda untuk merogol lynn. Cerita lucah pada malam itu, aku memberitahu lynn bahawa aku hendak keluar ke kedai sekejap. Tidak lama aku keluar, mereka yang kuupah telahpun memasuki rumahku mengikut tingkap yang sengaja kubukakan.


Sebaik mereka berjaya masuk, mereka segera menangkap lynn dan menariknya kedalam bilik tidur kami. Lynn meronta ronta namun gagal kerana dia tidak dapat melawan tenaga orang yang memeluknya.


"jangan apa apakan saya..kalau awak semua nak ambil barang berharga dalam rumah ni awak ambil sajalah" lynn merayu kepada mereka namun rayuannya langsung tidak diendahkan.

"kami bukannya mahu barangan berharga tapi kami mahu awak mengandungkan benih kami hahahaha!!" Maniam menjawap.


Maniam segera mengarahkan lynn membuka pakaiannya. Dengan terpaksa lynn membuka pakaiannya satu peratu. Yang tinggal sekarang hanyalah bra merah dan panties cream. Terbeliak mata mereka melihat susuk tubuh isteriku yang cantik dan gebu.


Tangan maniam segera meramas kuat kedua belah buah dada isteriku. Lynn cuba meronta namun gagal. Maniam membaringkan lynn diatas katil. Kemudian mereka bertiga membuka pakaian masing masing sehingga bogel. Terkejut lynn melihat saiz dan bentuk batang mereka bertiga.


Isteriku suka memakai bra yang ketat sehinggakan kebuah buah dadanya kelihatan begitu menonjol. Maniam naik keatas katil dan mencium bibir lynn yang cumel. Lidahnya menyusup masuk kedalam mulut lynn.


Mereka mulai dikuasai nafsu berahi. Maniam meramas-ramas buah dada lynn dengan penuh nafsu dan. Tiba-tiba “Breeetttt…” colinya yang ketat itu akhirnya koyak dan putus tak kuat menahan tekanan buah dadanya yang mengeras kerana dibakar oleh api nafsu.


Kumar dan kuti segera menerkam. Seluar dalam isteriku ditarik dengan rakus. Tangan kumar mengosok pantat lynn dengan lembut. Kuti pula menghisap buah dadanya.


Tiba tiba badan isteriku mengejang. Kedua buah dadanya hisap kuat oleh kuti manakal pantatnya dijilat kumar penuh lahap. Perutnya yang agak berisi keras membuncit. Lynn tidak dapat megeluarkan sebarang bunyi lagi kerana mulutnya telah dikuasai oleh maniam.


ahhhh ahhhhhhh!!!! Urmm ahhhhhh lynn mencapai klimaks pertamanya. Air pantatnya membasahi muka kumar. Lynn terkapar kelemasan diatas katil. Maniam kemudian menyuruhnya bangun lalu duduk. Mereka bertiga menyuruh lynn menghisap batang mereka bertiga.


Dengan rakus isteriku mengulum satu persatu batang India itu. Kulup yang menutupi kepala batang ditarik dan diisap kepala batang mereka. Lidah lynn bermain main dikepala batang mereka sambil menjilat telor mereka.


baiklah sayang. Sekarang kau mahu menyetubuhi kau wahai sicantik jelita. Lynn dibaringkan semula dan kedua kakinya dikangkang.


Kepala batang maniam mula mencecah alur pantat isteriku. Kepala batangnya bermain main dengan biji kelentik lynn. Sedikit demi sedikit kepala batangnya mula menyelam masuk.


“Sedikit lagi sayang.. ” kata maniam, sedangkan lima inci lebih lagi masih perlu diganyang ke dalam daerah yang kebasahan itu. Seinci demi seinci menguak. Lynn membetulkan kuakan pehanya supaya memberi laluan yang lebih menyenangkan maniam. Maniam berjaya melepasi garisan lima inci. Lynn merasakan ruang dalamannya mulai penuh dimasukki batang maniam.


“Sedikit lagi.. ” dan dengan sekali santakan, seluruh tujuh inci terbenam dalam memenuhi daerah subur isteriku.


Lynn tersentak. Dadanya menggeliat. Tersantak hingga ke batu meriannya. Dia rasa sedikit senak. Tapi rasa itu hilang berubah menjadi nyaman. Kemudian perlahan-lahan dia membuka matanya sambil mengetap bibirnya kerana malu.


Maniam pula kembang-kembangkan kelopak cendawannya supaya batangnya terasa membengkak-bengkak dalam pantat lynn. Perbuatan itu membuatkan pantat lynn kian bertambah kuat kuncupannya. Dan kemutan itu semakin kerap dan berulang laju. Maniam lihat isteriku sudah memejamkan matanya kembali.




Tak semena-mena kemudian lynn melonjak sedikit. Nafasnya terhenti helaannya. Kemutnya menyepit. Maniam rasa basah di dalam. Lynn mengetap bibirnya. Dahinya berkerut merasakan kemuncak berahi yang amat lazat. Lama.. Hampir tiga empat minit, mencecah lima minit. Dan sudahnya, gelinjatnya tenang semula. Dadanya mulai berombak semula. Nafasnya terhela lesu. Dan bibirnya tak diketap lagi tapi seakan mahu

membicarakan sesuatu. Farajnya berdenyut perlahan dan basah. Perlahan-lahan lynn membuka kelopak matanya dengan perasaan malu.


Lynn mengeluh kaki lynn dikankang kembali. Maniam menekan kembali batangnya kedalam pantat isteriku. Kali ini dia mula mendayung. Pada mulanya perlahan namun semakin lama semakin laju.


Urmmmm ahhhhhh ahhhhhh banggg!!!!!! Lynn mencapai klimaks sekali lagi. Maniam terus menhenjut tubuh isteriku dengan rakus..akhirnya maniam memancutkan air maninya kedalam rahim isteriku. Berdas das air maninya ditembak ke lembah subur. Faraj isteriku masih terbuka walaupun Maniam telah mengeluarkan senjatanya. Air mani pekat berkarat masih meleleh dari faraj ke lubang dubur lynn.


Lynn terkapar kepenatan manakala maniam mengeluh kenikmatan!!


Sebaik selesai tugas maniam, kumar segera mengambil alih. Kumar memaksa isteriku bangun lalu menonggeng. “aku mahu kau jadi anjing aku wahai perempuan melayu hahahaha!!


Kumar menekan batangnya yang besar kedalam pantat lynn. Walaupun pantat isteriku telahpun basah namun saiz batangnya yang besar tetap menyakitkan isteriku.


Tangan kumar memegang sisi punggung isteriku lalu menekan batangnya ke dalam pantatnya. Punggung isteriku yang besar dan gebu membuatkan kumar semakin bernafsu. Sakkkiiitttt ahhh.., jerit lynn bila pantatnya dikasari dengan tujahan batang kumar. Ayakan kumar menjadi semakin laju sehingga batangnya merapati kemaluan lynn. Wajah lynn kelihatan sangat bernafsu ketika didogy-style kumar.


“Emm.. Emm.. Ooouuhh.. ” itu sahaja yang keluar dari bibir isteriku yang basah

dijilat berkali-kali oleh lidahnya.


Ditariknya rambut Milah. Milah mengerang. Diramasnya pinggul Milah.

Milah merengek. Ditamparnya pinggul Milah. Milah mengaduh. Dan kemudian..


“Ahh ahh ahh ahh ahh.. Eieiikkhh.. ” isteriku mengejang dan menggelinjat sehingga kepalanya terlonjak ke belakang sedangkan kakinya kian rapat menjadikan kemutan pantatnya jadi sendat dan mengetat menggrip batang kumar. Lynn mencapai kemuncak ketiga.


Kumar masih beraksi selamba. Sepanjang lima minit lynn menikmati orgasm yang panjang tidak berhanti itu, Kumar terus mengepam laju memberikan kepuasan batin kepada lynn, Kepuasan yang optimum. Basah lagi batang kumar digenangi kolam nikmat lynn yang membasah oleh cairan keruh kenyal dari terbitan matair berahi kemuncak inzali dari dalam pantat isteriku


“lynn!”

“bang..”

“lynn..!” kerandut zakar kumar berdenyut mengepam cairan benih yang likat dari kilangnya naik melalui salurnya. “BANG!!” Milah kemut kian kuat dan kencang.

“lynn.. Ini dia.. ” kumar bisik ke telinga sambil meneran.

“BANG!”


PUT PUT PUTT PUT!! SRUTT! SRUT!

“BANG!!” pantat lynn mengemut kuat.


Rasa macam melekat. Rasa bergelen-gelen benih kumar memenuhi ruang dan memancut di dalam. Kumar tak pernah rasa pancaran sebegitu rupa. Lynn pula macam menyedut-nyedut air mani India tersebut masuk ke dalam rahimnya sesudah bertemu dengan percikan mazinya sendiri. Basah seluruhnya. Tidak ada yang lebih basah dari mandian peluh dan mandian mani mereka. Lynn dan kumar tercungap-cungap kelesuan. Tak pernah dirasakan kelazatan yang sebegitu indah.


Setelah selesai kumar, kuti pula menempelkan batangnya. Namun bukan lubang pantat yang dicari sebaliknya lubang dubur isteriku. Lynn yang sudah kepenatan tidak mempedulikan apa apa lagi.


Lubang dubur lynn dijilatnya. Setelah berpuas hati, kuti menekan masuk kepala batangnya. Sedkti demi sedikit batangnya masuk kedalam dubur isteriku. Lynn mula tersedar dan cuba meronta namun sia sia.


arhhh jangan arhhhh sakit!!!!!! Ahhhhhh.. Kuti terus menekan batangnya sehingga habis masuk.


Lynn terasa senak akibat batang yang besar itu mencecah perut. Punggungnya juga koyak. Kuti menhayun laju batangnya kedalam lubang dubur lynn. Lynn rasa bagai nak terberak….Sakit tapi penuh nikmat terutama bila kuti menegang-negangkan batangnya di dalam lubang duburnya. Aaaaah isteriku menjerit tanpa dapat ditahan. Dia terus mengasak-asak lynn. Makin lama makin ganas sehingga dia langsung tak menghiraukan jeritan isteriku malah makin terus menggila….dia menyorong tarik kemaluannya.


arhhh ahhhh urmmmm ahhhh sdapnya arhhhhhhhhh akhirnya kuti memancutkan benihnya kedalam dubur isteriku. Hampir 7 das air maninya dilepaskan. Sebaik saja kuti mencabut batangnya, maniam terus memasukkan batangnya kedalam lubang dubur lynn yang masih licin dengan air mani kuti dan memperkosa lynn secara ganas.


Lynn semakin lemah. Malam itu lynn telah diperkosa lebih dari 9 kali. Seluruh tubuh isteriku berlumuran dengan air mani mereka. Setelah selesai tugas mereka, akupun masuk kedalam bilik.


Lynn hanya mampu mengalirkan air mata sebaik saja aku menceritakan segala galanya. Setelah dua bulan, lynn telah hamil dan aku begitu gembira kerana dapat membuat istriku hamil hasil pemerkosaan orang lain.


Popular Post

Seks Dengan Kak Non

 Ini adalah kisah benar yang terjadi pada diriku lebih kurang 18 tahun yang lampau.Waktu itu aku berusia hampir 18 tahun dan baru saja menamatkan zaman persekolahan aku. Selepas menduduki peperiksaan SPM, aku bekerja sementara dengan sebuah syarikat pembalakan. Tugas aku memerlukan aku tinggal di hutan untuk mengira hasil kayu balak yang dikeluarkan. Lokasi tempat aku bekerja lebih kurang 70 km dari pekan terdekat mempunyai lebih kurang 25 pekerja. Di situlah tempat aku berkenalan dengan Hajjah Zainon, tukang masak di kongsi tersebut. Aku paggil dia Kak Non. Janda berumur lebih kurang 55 tahun. Orangnya agak awet muda, pakaian selalu menutup aurat dan aku tengok dia beriman orangnya. Maklumlah, sembahyang dan puasa, tidak pernah tinggal. Kak Non ni orangnya agak pendiam tetapi yang aku hairan, walaupun umurnya 55 tahun, tapi tak nampak pula kedut kedut pada wajahnya. Mungkin kuat makan jamu agaknya. Selain dari tugas aku mengira hasil kayu balak, aku juga perlu ke pasar untuk membeli b

Ustazah Nurul Syafikah

 Ustazah Nurul Syafikah baru sahaja di tugaskan untuk mengajar di Sekolah Menengah Agama Berasrama Penuh di sebuah pekan terpencil jauh dari ibukota. Beliau baru sahaja tamat pengajian peringkat ijazah dalam bidang pengajian Islam di sebuah universiti di Arab Saudi yang membawa gelaran ustazah kepadanya. Berumur 25 tahun, masih belum berumahtangga, ustazah Nurul mempunyai paras rupa yang sangat cantik disamping mempunyai peribadi yang mulia, membuatkannya digilai setiap jejaka yang mengenalinya, namun hatinya masih belum terbuka untuk menerima sesiapa mungkin kerana dia baru sahaja habis menuntut disamping ingin membalas jasa ibubapanya yang hidup susah dikampung. Di sini, ustazah Nurul tinggal seorang di bilik asrama yang disediakan oleh Sekolah bagi guru-guru dan ini memudahkannya dalam kehidupan sehariannya. Sekolah ini mempunyai 4 orang warden berbangsa Melayu yang menjaga sekolah dan asrama itu. Setelah hampir sebulan tinggal di situ, ustazah Nurul semakin serasi dan merasa gembir

Nasib Imah : Keluarga 69

"Apa khabar Mama Som" "Ha AhChong, kau baru sampai?" "Biasalah Mama..banyak buah hari ini?" "Tu dia orang sedang kutip" "Ni siapa mama?" "Ni menantu aku, Imah isteri Jimie" Ah Chong melihat Imah dari hujung rambut sampai hujung kaki terutama celah kangkangnya yang jelas basah. "Apa khabar..saya Ah Chong" "Baik" berjabat tangan. Jari Ah Chong menggatal mengagaru ketika besalam. Mama Som berlalu mendapatkan Pak Dir. Imah duduk di pinggir dangau. Ah Chong bersandar di dinding. "Cik Imah banyak seksi ooo" "Kamu ni Ah Chong, jangan nak mengarutlah" "Betul saya punya balak manyak keras dengan tengok Cik Imah punya body" Tangan Imah cepat meraba balak Ah Chong, keras melintang. "Emmm" komen Imah. "Saya mahu pakai Cik Imah boleh ka?" "Nanti laki aku marah lah Ah Chong" "Satu kali saja cukuplah Cik Imah ..saya bayar punya" "Berapa?" &quo