Skip to main content

Jilat Pantat

 Masa itu aku buat duty officer di office on Sunday. aku boring sebab hari itu office tak ada orang. aku talifon mah di rumahnya yangketika itu mah baru balik dari duty di hospital. aku ajak dia dating temankan aku di office. 1 jam kemudian mah tiba. aku ajak dia ke bilik lounge kami. aku jemput dia minum dan aku onkan lezer dics player. kami duduk berhampiran. sambil menonton kami bercerita dan aku beranikan diri tangan aku menyentuh mah, mah biarkan tangan aku menjalar naik. tangan aku sampai ke bahu mah dan aku rapatkan mah kepada aku.


aku cuba menciumnya dipipi dan mah biarkan juga. lalu bibir aku sampai kemulutnya. kami berkissing lama juga. aku cuba menjilat lehernya. mah mengeliat dan aku buka baju mah kini bajunya terbuka dan aku menjilat pangkat buah dada mah. mah masih merelakan aku untuk meneruskan tindakkan selanjutnya.


aku masukkan tangan aku dalam bajunya untuk membuka kancing bra mah walaupun aku tak biasa sebelumnya. tapi aku berjaya dengan masa yang agak lama juga seluruh bahagaian atas tubuhnya terserlah. aku cuba menyoyot buah dada. mah tak rasa apa. tapi aku kenikmatan membuatnya. mah masih lagi merelakan aku perlakukan demikian.



aku teruskan kepala aku kebawah lagi. dan aku membukakan kangkang kakinya Mah tanyakan aku “U nak buat apa?”. aku kata nak cium saja. mah biarkan aku. tak semenamena aku cuba buka jeansnya. mah cuba menghalang. aku pujuk mah yang aku nak rasa menjilat pepetnya dan aku terus membuka butang jeans dan zipnya. aku tarik jeans mah dan pentisnya sekali.


kini mah berbogrel depan aku. aku pun membuka semua pakaian akau kini kami berdua tampa seurat benang. aku menghampiri mah yang seolah olah bersedia untuk aktiviti seterusnya. aku kiss mah lagi dan mah membalas kissing. aku jilat lehernya seterusnya kebuah dada mah.


aku terus ke perut mah. mah mengeliat. aku teruskan kebawah dan aku dapat rasakan bulu pantat mah dan kau sedikit kebawah rasalah kau kali ini air pantat mah. rasanya berlainan tapi aku menyukainya. aku menjilat pantat mah, mah mengeliat dan membiarkan aku perlakukan demikian. aku sedut pantatnya mah mengeranga kesedapan.


mah mengepitkan kepala aku yang tengah menjilat pantatnya dan kakinya kekejangan. sakit juga kepala kau tapi aku masih meneruskannya aku kenikmatan menjilatnya. lama juga aku menjilat dan akhirnya aku naik keatas kini kau dan mah kissing semula sambil aku meletakkan penis aku tepat kepada pantat mah.


mah cuba mengelak. aku gosokkan penis aku disekeliling pantat mah dan aku berjanji aku tak akan masuk penis aku sekiranya mah tak setuju aku masuk. mah membenarkan aku mengosokkan kepala pelir aku di pantatnya sesuka hati aku mah merelakannya. sehinggalah aku sampai klimax.


aku terpancut ke atas perut mah aku mendakapkan mah aku mecium pipi mah dan kissing lagi. sehingga hari ini mah masih virgin. aku masih memerlukan untuk menjilat pantat mah itu lah pantat pertama aku jilat dan aku mahu menjilatnya selama-lamanya.


Popular Post

Seks Dengan Kak Non

 Ini adalah kisah benar yang terjadi pada diriku lebih kurang 18 tahun yang lampau.Waktu itu aku berusia hampir 18 tahun dan baru saja menamatkan zaman persekolahan aku. Selepas menduduki peperiksaan SPM, aku bekerja sementara dengan sebuah syarikat pembalakan. Tugas aku memerlukan aku tinggal di hutan untuk mengira hasil kayu balak yang dikeluarkan. Lokasi tempat aku bekerja lebih kurang 70 km dari pekan terdekat mempunyai lebih kurang 25 pekerja. Di situlah tempat aku berkenalan dengan Hajjah Zainon, tukang masak di kongsi tersebut. Aku paggil dia Kak Non. Janda berumur lebih kurang 55 tahun. Orangnya agak awet muda, pakaian selalu menutup aurat dan aku tengok dia beriman orangnya. Maklumlah, sembahyang dan puasa, tidak pernah tinggal. Kak Non ni orangnya agak pendiam tetapi yang aku hairan, walaupun umurnya 55 tahun, tapi tak nampak pula kedut kedut pada wajahnya. Mungkin kuat makan jamu agaknya. Selain dari tugas aku mengira hasil kayu balak, aku juga perlu ke pasar untuk membeli b

Ustazah Nurul Syafikah

 Ustazah Nurul Syafikah baru sahaja di tugaskan untuk mengajar di Sekolah Menengah Agama Berasrama Penuh di sebuah pekan terpencil jauh dari ibukota. Beliau baru sahaja tamat pengajian peringkat ijazah dalam bidang pengajian Islam di sebuah universiti di Arab Saudi yang membawa gelaran ustazah kepadanya. Berumur 25 tahun, masih belum berumahtangga, ustazah Nurul mempunyai paras rupa yang sangat cantik disamping mempunyai peribadi yang mulia, membuatkannya digilai setiap jejaka yang mengenalinya, namun hatinya masih belum terbuka untuk menerima sesiapa mungkin kerana dia baru sahaja habis menuntut disamping ingin membalas jasa ibubapanya yang hidup susah dikampung. Di sini, ustazah Nurul tinggal seorang di bilik asrama yang disediakan oleh Sekolah bagi guru-guru dan ini memudahkannya dalam kehidupan sehariannya. Sekolah ini mempunyai 4 orang warden berbangsa Melayu yang menjaga sekolah dan asrama itu. Setelah hampir sebulan tinggal di situ, ustazah Nurul semakin serasi dan merasa gembir

Nasib Imah : Keluarga 69

"Apa khabar Mama Som" "Ha AhChong, kau baru sampai?" "Biasalah Mama..banyak buah hari ini?" "Tu dia orang sedang kutip" "Ni siapa mama?" "Ni menantu aku, Imah isteri Jimie" Ah Chong melihat Imah dari hujung rambut sampai hujung kaki terutama celah kangkangnya yang jelas basah. "Apa khabar..saya Ah Chong" "Baik" berjabat tangan. Jari Ah Chong menggatal mengagaru ketika besalam. Mama Som berlalu mendapatkan Pak Dir. Imah duduk di pinggir dangau. Ah Chong bersandar di dinding. "Cik Imah banyak seksi ooo" "Kamu ni Ah Chong, jangan nak mengarutlah" "Betul saya punya balak manyak keras dengan tengok Cik Imah punya body" Tangan Imah cepat meraba balak Ah Chong, keras melintang. "Emmm" komen Imah. "Saya mahu pakai Cik Imah boleh ka?" "Nanti laki aku marah lah Ah Chong" "Satu kali saja cukuplah Cik Imah ..saya bayar punya" "Berapa?" &quo