Skip to main content

Mak Ngah Gersang

 Kisah yang ingin aku ceritakan ini berlaku di kampung aku di selatan tanah air,iaitu di FELDA Ayer Tawar,Kota Tinggi,Johor Darul Takzim. Sudah menjadi lumrah kebiasaannya kenduri kahwin kerap diadakan di waktu cuti sekolah.Mungkin jugak mudah mendapatkan pertolongan jiran-jiran dan sanak-saudara dalam urusan persediaan majlis.Masa itu aku sedang bercuti panjang menunggu keputusan SPM dan aku pulang lebih awal seminggu ke kampung berbanding dengan Ibu,Bapak dan adik-beradik aku yang lain.Alasan aku sebab ramai sepupu dan sedara di kampung hendak aku temui dan boleh bantu lebih lama sikit untuk urusan majlis nanti.Ibu dan Bapak aku tidak membantah dan mereka menghantar aku ke Hentian Puduraya,Kuala Lumpur sebelum menghubungi orang kampung untuk menjemput aku di stesen destinasi aku nanti.


Sepanjang perjalanan aku cuba mengingati satu-persatu saudara-mara aku yang akan aku temui nanti.Ada yang sudah bekerja dan ada yang masih bersekolah.Tidak kurang jugak yang sudah berkahwin serta mempunyai anak.Akhirnya aku terlelap sendiri sehinggalah bas ekspress yang aku naiki memasuki kawasan perhentian,aku mula terjaga.Penumpang sederhanalah ramainya dalam bas itu dan ada jugak beberapa kerusi yang kosong.Mungkin ramai orang sudah mampu memiliki kereta sekarang ini,fikir aku.Dalam pada itu mata aku mencari-cari siapakah saudara aku yang akan menjemput aku nanti.Tiba-tiba satu suara di tepi tingkap mengejutkan aku.


“Hey Amin,Mak Ngah kat sini lah…!!!”Mak Ngah aku berkata.Kelihatan Mak Ngah aku melambai-lambai dan tersenyum lebar sambil berdiri di kaki lima perhentian.Wajah Mak Ngah ni sekali tengok macam Ziela Jalil pun ada,putih berisi dan seksi.


“Okey,tunggu kejap ha…!!!Nanti Amin turun…!!!”kata aku sambil mengangkat tangan.


Kelihatan Mak Ngah aku sungguh anggun sekali dengan baju kebaya ketatnya menonjolkan kedua-dua teteknya yang montok dan mantap.Kain batik sarungnya jugak menampakkan potongan bontot tonggeknya yang mengiurkan.Mak Ngah aku memang pandai menjaga badan,walaupun sudah beranak 4 orang tapi dengan umurnya 38 tahun tidak padan dengan wajah manis dan tubuh montoknya itu.Aku bangga sekali dapat berjalan seiringan dengannya masa menuju ke kereta.Ramai mata-mata nakal mencuri lihat bontot tonggek dan kedua-dua Mak Ngah aku yang seksi itu.Rasa macam berjalan dengan artis popular pulak rasanya.


Aku menginap di rumah Mak Ngah,dan anak lelakinya yang paling sulung 12 tahun memang sudah biasa dengan aku,anak-anaknya yang lain perempuan berumur 10,7 dan 4 tahun.Aku memang berharap dapat menginap di sini sebab aku suka pandang Mak Ngah aku yang seksi ni.Dia suka berkemban masa nak mandi dan yang paling aku suka bila dia pakai kain batik dengan t-shirt nipis masa di rumah.Geramnya aku bila bontot tonggeknya memantul-mantul semasa bergerak di dalam rumah.


“Pak Ngah ko minggu ni dia kerja malam,besok lah kalau kau nak jumpa dia…!!!”Mak Ngah aku tu berkata kepada aku sewaktu aku sedang duduk-duduk di dapur bersembang selepas makan.

“Hah…Apa khabar Pak Ngah sekarang ni,Mak Ngah…???Sihat ker dia…???”tanya aku pulak.Aku memang ramah dengan semua saudara-mara aku dan ringan tulang.Itu yang menyebabkan semua orang tak kesah ambil aku menginap di rumah dia orang.

“Entahlah,dulu doktor kata Pak Ngah ada darah tinggi,sekarang ni sudah ada kencing manis peringkat awal…!!!”kata Mak Ngah aku tu kepada aku.Suaranya macam kesal saja.

“Kenalah jaga-jaga makan dan minum dia dengan sangat baik,Mak Ngah…!!!Ubat pun tak boleh putus,Mak Ngah…!!!”nasihat aku.

“Ye la,Amin…!!!Itu aje la yang Mak Ngah buat sekarang tapi,Pak Ngah ko tu sendiri main balun jer mana yang terjumpa…!!!Nasib baiklah makan ubat tak ngelat,kalu tak entah le…!!!”rendah aje suara Mak Ngah.Sambil itu Mak Ngah membelakangkan aku di sinki membasuh pinggan-mangkuk.


Sewaktu menonyoh kuali dan periuk,bontot tonggeknya terus bergegar-gegar macam nak terkeluar bijik mata aku merenung.Lampu dapur berwarna kuning kelam-kelam dapat jugak aku mencuri-curi pandang ke arah alur di kedua-dua teteknya yang tegang dan gebu.Batang kote aku sudah lama keras kat bawah meja,itu sebab aku malas nak bangun pergi depan.Buat-buat duduk dan bersembang sajalah.Biasalah orang kampung suka bersembang tanya dan korek macam-macam hal keluarga sebelah sana dan sini.


“Tapi ubat-ubat ni semua ada jugak kesan sampingannya bila sudah makan…!!!Kadang-kadang cepat mengantuk dan selera pun kurang…!!!”Mak Ngah aku tu berkata kepada aku.

“Ooo…!!!”aku membalas kepada Mak Ngah aku tu.Aku tak berapa faham bab selera tu,yang aku tahu selera makan aje.

“Mak Ngah ni kira hebat la jugak,kan…!!!”aku cuba mendapatkan penjelasan.

“Hebat…???Hebat apa pulaknya…???”tanya Mak Ngah kepada aku.

“Ye la,walaupun sudah beranak 4 orang,kesihatan Mak Ngah masih tip top…!!Body pun…!!!”aku membalas kepada Mak Ngah aku tu sambil aku tersengeh.Dalam hati nak saja cakap yang sebenarnya tapi tengok anginnya dulu lah.

“Alahai…Kalau kita ajer yang jaga tapi si lelaki lembik aje,tak guna jugak,Amin…!!!Kamu besok sudah kawin kena la jaga kesihatan tu terutamanya bab tenaga lelaki…!!!”kata Mak Ngah aku tu kepada aku sambil matanya menjeling ke depan takut anak-anaknya dengar.

“Ish…Itu dan sememang mestinya la,Mak Ngah…!!!Saya pun selalu jugak baca dalam majalah tentang hal seksologi orang kelamin ni,Mak Ngah…!!!Macam-macam petua dan bimbingan yang ada,Mak Ngah…!!!”kata aku kepada Mak Ngah aku tu mempertahankan kelelakian.

“Ye la,semua orang ada kekurangannya tapi bab ni Mak Ngah kira perlu la dijaga dengan betul supaya tak menyeksa orang lain…!!!”jawabnya ringkas dan penuh makna.

“Jadi selama ni Mak Ngah terseksa ker…???”tanya aku cuba memancing.

“Ish…ko ni,tak payah tahu la…!!!Itu semua cerita hal orang tua-tua…!!!Sudahlah,pergi la ke depan…Mak Ngah nak kemas meja ni pulak…!!!”Mak Ngah berkata kepada aku.


Aku serba-salah jadinya,tapi terpaksalah jugak bangun.Batang kote aku masih teguh berdiri di sebalik kain pelikat aku.Mata Mak Ngah aku tu terus tertumpu pada kain pelikat aku yang menonjol sewaktu aku bangun dari kerusi.Dia tersenyum saja sambil menyindir.

“Aiii…mana la arah nak tuju tu…!!!Kahwin la cepat…!!!”Mak Ngah aku tu berkata kepada aku.Aku tersipu-sipu malu sambil menepuk lengannya.

“Ni karang ada yang kena peluk ni karang…!!!”ugut aku sambil bergurau.

“Alahai Amin…!!!Takat ko tu boleh makan ker dengan Mak Ngah ni…!!!”Mak Ngah aku kemudiannya berkata lagi kepada aku.Mak Ngah aku tu badannya agak gempal sikit tapi pinggang ramping macam biola.


“Itu tak penting,asalkan barang ni hidup dan keras…!!!”aku kemudiannya membalas kepada Mak Ngah aku tu sambil memegang batang kote aku di luar kain pelikat aku.Mak Ngah aku tu masih buat endah tak endah saja.Entah suka ker atau marah ker bila aku pegang batang kote aku di depannya.

“Udah la tu,Pak Ngah ko pun tengok Mak Ngah sebelah mata aje sekarang ni…maklumlah dah tua,season pulak tu…!!!”kata Mak Ngah aku tu merendah diri.

“Ish,saya tengok okey aje…!!!Bontot tonggek dan cantik,kedua-dua tetek pun montok…!!!”aku berkata kepada Mak Ngah aku tu.Tanpa sedar aku menepuk bontot tonggeknya,bergoyang bontot tonggeknya di sebalik kain batiknya.

“Hish…ko ni Amin…!!!Ada-ada aje nak memuji la…!!!Mak Ngah tak makan dek puji pun…!!!”Mak Ngah aku tu berkata kepada aku masih merendah diri,sambil terus mengelap meja makan dan sengaja menggerak-gerakkan sambil berbongkok.


Punyalah ghairah aku masa tu,macam nak gigit-gigit bontot tonggeknya.Mata aku sempat mencuri pandang di sebelah atas baju t-shirt Mak Ngah aku tu tapi tak berapa nampak sebab leher bajunya tinggi juga.Nafas aku naik turun menahan gelora.


“Yang ko tercegat berdiri kat sini ni apa hal…???Dah tak tahan sudah ker…???Tu karang abis la tilam kat bilik tu kang dengan air mani ko macam tahun lepas…!!!Eh…ko ni kuat buat sendiri ker,Amin…???”Mak Ngah aku tu kemudiannya berkata dan bertanya kepada aku.Aku serba-salah dibuatnya.Memang masa tahun lepas aku menginap di sini berkole jugaklah air mani aku tumpah kat tilam,pendam geram punya pasal.


“Apa la Mak Ngah ni,Amin mimpi la…!!!”aku cuba beri alasan yang logik sikit.

“Alahai anak buah aku yang sorang ni,rasa dalam mimpi aje la…!!!”sindir Mak Ngah.

“Abis tu,bak kata Mak Ngah tadi,belum ada arah tujunya,terpaksalah…!!!”aku matikan jawapan tu takut Mak Ngah aku tu faham sambil terus ke ruang depan.Lagi lama aku berbual kat dapur lagi meledak rasa geram aku.


Popular Post

Seks Dengan Kak Non

 Ini adalah kisah benar yang terjadi pada diriku lebih kurang 18 tahun yang lampau.Waktu itu aku berusia hampir 18 tahun dan baru saja menamatkan zaman persekolahan aku. Selepas menduduki peperiksaan SPM, aku bekerja sementara dengan sebuah syarikat pembalakan. Tugas aku memerlukan aku tinggal di hutan untuk mengira hasil kayu balak yang dikeluarkan. Lokasi tempat aku bekerja lebih kurang 70 km dari pekan terdekat mempunyai lebih kurang 25 pekerja. Di situlah tempat aku berkenalan dengan Hajjah Zainon, tukang masak di kongsi tersebut. Aku paggil dia Kak Non. Janda berumur lebih kurang 55 tahun. Orangnya agak awet muda, pakaian selalu menutup aurat dan aku tengok dia beriman orangnya. Maklumlah, sembahyang dan puasa, tidak pernah tinggal. Kak Non ni orangnya agak pendiam tetapi yang aku hairan, walaupun umurnya 55 tahun, tapi tak nampak pula kedut kedut pada wajahnya. Mungkin kuat makan jamu agaknya. Selain dari tugas aku mengira hasil kayu balak, aku juga perlu ke pasar untuk membeli b

Ustazah Nurul Syafikah

 Ustazah Nurul Syafikah baru sahaja di tugaskan untuk mengajar di Sekolah Menengah Agama Berasrama Penuh di sebuah pekan terpencil jauh dari ibukota. Beliau baru sahaja tamat pengajian peringkat ijazah dalam bidang pengajian Islam di sebuah universiti di Arab Saudi yang membawa gelaran ustazah kepadanya. Berumur 25 tahun, masih belum berumahtangga, ustazah Nurul mempunyai paras rupa yang sangat cantik disamping mempunyai peribadi yang mulia, membuatkannya digilai setiap jejaka yang mengenalinya, namun hatinya masih belum terbuka untuk menerima sesiapa mungkin kerana dia baru sahaja habis menuntut disamping ingin membalas jasa ibubapanya yang hidup susah dikampung. Di sini, ustazah Nurul tinggal seorang di bilik asrama yang disediakan oleh Sekolah bagi guru-guru dan ini memudahkannya dalam kehidupan sehariannya. Sekolah ini mempunyai 4 orang warden berbangsa Melayu yang menjaga sekolah dan asrama itu. Setelah hampir sebulan tinggal di situ, ustazah Nurul semakin serasi dan merasa gembir

Nasib Imah : Keluarga 69

"Apa khabar Mama Som" "Ha AhChong, kau baru sampai?" "Biasalah Mama..banyak buah hari ini?" "Tu dia orang sedang kutip" "Ni siapa mama?" "Ni menantu aku, Imah isteri Jimie" Ah Chong melihat Imah dari hujung rambut sampai hujung kaki terutama celah kangkangnya yang jelas basah. "Apa khabar..saya Ah Chong" "Baik" berjabat tangan. Jari Ah Chong menggatal mengagaru ketika besalam. Mama Som berlalu mendapatkan Pak Dir. Imah duduk di pinggir dangau. Ah Chong bersandar di dinding. "Cik Imah banyak seksi ooo" "Kamu ni Ah Chong, jangan nak mengarutlah" "Betul saya punya balak manyak keras dengan tengok Cik Imah punya body" Tangan Imah cepat meraba balak Ah Chong, keras melintang. "Emmm" komen Imah. "Saya mahu pakai Cik Imah boleh ka?" "Nanti laki aku marah lah Ah Chong" "Satu kali saja cukuplah Cik Imah ..saya bayar punya" "Berapa?" &quo