Skip to main content

Setelah Hujan

Setelah hampir lima tahun aku bertugas di Perak. akhirnya permohonanku untuk bertukar ke negeri asal ku tJohor diluluskan. Malangnya bukan di bandar yang aku pohon, tetapi sebuah bandar yang agak asing bagi diri ku. Walau pun aku anak Johor tetapi belum pernah menjejakkan kaki ke bandar tersebut. Walau bagaimana pun akhirnya aku dapat menyesuaikan diri bertugas di bandar ini.


Untuk memenuhi masa lapangku, aku diajak oleh seorang pengawal keselamatan tempat aku bertugas agar mengikutinya pergi memancing. Kerana termakan dengan katakatanya aku membeli dua set joran berserta dengan alat memancing.


Pada satu hari minggu bila pengawal keselamatan yang bernama Kamal offduty,

aku mengikutnya pergi memancing. Memandangkan yang sebelum ini aku tak pernah memegang joran, Kamal terpaksa mengajar aku cara mengunakannya. Walau pun tak banyak tangkapan yang aku perolehi tetapi kata Kamal itu sudah mencukupi.


Hampir senja kami berkemas untuk pulang. Semua ikan yang aku perolehi aku bagi kepada Kamal. Sebagai orang bujang aku sememangnya tidak memasak, pagi petang, siang malam aku makan di kedai atau pun warong. Kamal mengajak aku singgah di rumahnya untuk makan malam. Aku menolak dengan berbagai alasan. Akhirnya aku setuju setelah didesak oleh Kamal.


Rumah Kamal adalah rumah papan, rumah kampunglah katakan dan terletak di dalam sebuah kebun getah, yang katanya adalah peninggalan arwah ayahnya. Bila sampai di rumah Kamal aku perhatikan seorang wanita sedia memanti di muka pintu berpakaian kebaya labuh, sungguh ayu. Bodynya sungguh solid, dengan sepasang buah dada dan ponggong yang begitu berisi. Body yang menjadi idamanku selama ini.


Kamal mempelawa aku naik ke rumah. Wanita yang berada di muka pintu sebentar tadi sudah tidak kelihatan. Kamal menyuruh aku tunggu sebentar kerana dia hendak mandi. Aku duduk di muka pintu menghisap rokok sambil menghayalkan wanita yang baru aku lihat tadi.


"Apa yang Encik Osman menungkan?" Kamal menyergah hingga membuat aku tersedar dari lamunan.

"Normah, ambilkan Encik Osman towel dan kain pelikat," Kamal bersuara.


Sebentar kemudian Normah (wanita yang sedang aku khayalkan) muncul menyuakan kepada aku towel dan kain pelikat.


"Encik Osman, ini isteri saya, Normah," Kamal bersuara semasa Normah menghampiri sambil senyum dan terus pergi.


Aku terus ke bilik air untuk mandi kerana disuruh oleh Kamal. Selesai mandi aku ke ruang tamu mendapatkan Kamal yang sedang memangku seorang baby

.

"Ini anak saya yang pertama lelaki bernama Arif.”

"Bang ajaklah Encik Osman makan, makanan sudah sedia," Normah bersuara sambil mengambil Arif dari pangkuan Kamal dan dimasukkan ke dalam buaian.

"Makanlah Encik Osman, jangan malu-malu," Normah bersuara sambil menuangkan air minuman untuk ku.


Sama ada disengajakan atau pun tidak aku tak pasti. Kerana semasa Normah menuangkan air minuman ku, buah dadanya yang bulat tersentuh pipiku dan dia pula aku perhatikan selamba saja.


Selesai makan aku ke bilik air kerana hendak mengambil pakaian ku yang aku tinggalkan. Melihatkan yang aku sedang mencari sesuatu Normah bersuara,


"Encik Osamn mencari pakaian Encik Osman ke?”

“Kalau itu yang Encik Osman cari ianya sudah saya rendam, kerana sudah agak berbau," sambung Normah.

"Eh macam mana saya hendak balik?" aku bersuara.

"Tidur disini sajalah Encik Osman," kata Kamal.


Berbagai alasan yang aku berikan untuk tidak tidur di rumah Kamal. Akhirnya aku pulang dengan berkain pelikat dan berbaju teluk belanga kepunyaan Kamal.


Malam itu sungguh sukar untuk aku melelapkan mata, asyik terbayangkan Normah. Akhirnya aku terlelap juga dengan satu mimpi yang sungguh indah, yang mana aku mengharapkan agar satu hari nanti mimpi tersebut menjadi kenyataan.. Paginya aku terpaksa mandi ‘BERNIAT’.


Kini aku sudah begitu mesra dengan keluarga Kamal. Bila Kamal tidak berkerja malam aku pasti ke rumahnya dan makan malam di sana. Untuk mengelakkan kerap makan free sekali sekala aku memberi wang kepada Kamal untuk membeli lauk. Pada mulanya dia tidak mahu ambil. Apabila aku menyatakan yang kami akan putus kawan dia ambil.


Bagi melayan hobby Kamal setiap ada masa terluang aku pasti menemaninya pergi memancing. Biasanya sebelum aku pulang ke rumah aku akan singgah di rumah Kamal untuk makan malam. Pada satu petang Sabtu, aku ke rumah Kamal untuk menservis peralatan memancing kerana esok pagi-pagi kami hendak pergi memancing di lokasi yang agak jauh. Hampir maghrib aku minta diri untuk pulang dan malam nanti akan datang semula.


Dipertengahan jalan aku terserempak dengan penyelia Kamal. Menurut katanya dia hendak berjumpa dengan Kamal kerana salah seorang dari pengawal keselamatan yang bertugas malam mengambil cuti sakit dan meminta Kamal untuk mengantikan tempatnya. Aku senyum di dalam hati sambil memikirkan cara mana aku akan dapat menikmati tubuh Normah yang sungguh sexy itu. Sampai di rumah aku membuat persiapan yang agak rapi sambil memikirkan cara untuk memulakannya.


Setelah begitu pasti yang Kamal sudah pergi kerja aku terus ke rumah Kamal. Mendengarkan yang aku tiba, Normah membuka pintu sambil mempelawa aku naik.


"Kamal mana?" aku pura-pura bertanya seolah olah tidak tahu.

"Dia kena bertugas mengantikan tempat kawannya yang mengambil cuti sakit," balas Normah.

"Kalau begitu biarlah saya pulang saja," kata ku.

"Kalau ia pun naiklah dulu, lepas makan nanti bolehlah Encik Osman pulang," kata Normah sambil melemparkan satu senyuman manja.


Di kala itu sudah ada tanda-tanda hendak ribut. Aku mengharapkan agar ianya cepat berlaku. Aku menuju ke dapur dengan ditemani oleh Normah sambil mendukung Arif. Rintik-rintik hujan sudah kedengaran menerjah atap zink rumah Kamal. Aku merasa lega dan mengharapkan ianya segera lebat. Aku makan dengan ditemani oleh Normah yang mengajukan kepada ku beberapa soalan yang berkaitan dengan diri dan keluargaku.


Penglihatan ku kerap tertumpu kepada alur buah dada Normah yang jelas kelihatan apabila dia membongkok. Aku tahu yang Normah perasan, tetapi dia buat-buat tak tahu. Selesai makan aku mengambil Arif dari pangkuannya. Semasa mengambil Arif aku buat-buat tersentuh buah dadanya. Sungguh mengiurkan. Normah tidak menampakkan reaksi marah.


"Ini ada can," bisik hati kecil ku.


Aku membawa Arif ke ruang tamu dan membaringkannya di atas sofa sambil aku merokok. Normah berada di dapur untuk mencuci pinggan mangkuk. Selesai mencuci dia ke ruang tamu mendapatkan kami.


Semasa dia sedang berdiri di depan ku, petir berdentum dengan agak kuat. Normah terperanjat dan terus menerepa ku. Aku tidak lepas peluang dan terus mendakapnya dengan erat. Normah cuba melepaskan dirinya dari pelukanku. Aku lepaskan sambil meramas-ramas ponggomgnya. Normah menjadi tersipu-sipu malu. Aku buat selamba saja sambil bersuara, 


"Normah bukan sengaja, begitu juga saya, terkejut kerana bunyi petir ia tak?"


Normah mengangguk sambil mengambil Arif yang mula menangis ketakutan.


"Terpaksalah saya menunggu hingga hujan reda baru boleh pulang," kata ku.

"Kalau hujan tak reda, apa salahnya kalau Encik Osman tidur di sini saja," Normah bersuara sambil memangku Arif yang belum berhenti menangis.

"Dia hendak menetek agaknya?” Aku bersuara.

"Mungkin juga," balas Normah sambil memangku Arif masuk ke bilik tidur.


Aku duduk seorang diri sambil menghisap rokok. Habis sebatang rokok aku mendapatkan Normah yang sedang menetekkan Arif.


"Normah ada kopi tak?" aku bertanya sambil memandang tepat ke arah tetek yang sedang dihisap oleh Arif.

"Ada di atas meja makan," balas Normah.


Hujan di luar masih belum reda lagi, begitu juga kilat masih sabung menyabung. Aku mengambil secawan kopi dan duduk semula di sofa. Sebentar kemudian Normah datang dan duduk disebelah ku. Aku cuba meletakkan tanganku di atas bahunya. Normah hanya diam saja. Aku picit-picit bahunya dan membelai-belai rambutnya yang panjang mengurai.


"Janganlah Encik Osman," Normah bersuara bila aku cuba hendak memegang buah dadanya.


Mendengarkan itu aku alih tangan ku dan memgosok-gosok pehanya sambil melentukkan kepala ku keatas bahunya.


"Maaf Normah saya tak sengaja," aku bersuara setelah mencium pipinya.


Tanpa berkata apa-apa Normah bangun dan menuju ke bilik tidur. Sebelum masuk ke bilik dia menoleh ke arah ku.


"Mungkin dia mengajak ku agaknya," aku berkata didalam hati sambil melangkah ke arah bilik tidurnya dengan satu harapan.


Normah menghampiri Arif untuk mempastikan yang dia sudah benar-benar lena sebelum dia merebahkan dirinya di atas katil.


"Encik Osman kalau sudah mengantuk padamkan lampu diruang tamu dulu," Normah bersuara.

"Boleh saya tidur disebelah Normah?" aku bersuara sebelum melangkah untuk mematikan lampu.

"Ikut suka Encik Osman," balas Normah.


Setelah lampu dimatikan, aku ke bilik tidur dan merebahkan badan di sebelah Normah. Aku memasukkan tanganku ke dalam baju kebayanya sambil meramas-ramas sepasang buah dada yang baru dihisap oleh Arif.


"Ahhh… Encik Osman ni kata hendak tidur," Normah bersuara manja.

"Janganlah marah nanti cepat tua," aku bersuara setelah tangan ku dapat bermesra dengan keduadua buah dadanya.


Semasa aku meramas-ramas buah dadanya, kakiku aku letakkan di atas pehanya

dengan adik kecilku aku gesel-geselkan kepehanya. Melihatkan yang Normah diam saja aku memberanikan diri dengan merapatkan bibirku ke bibirnya.


"Ada respon," bisik hati kecil ku bila aku merasakan yang Normah sudi menghisap lidah ku yang aku julurkan.


Kini kami berganti berkuluman lidah. Aku menarik tubuh Normah supaya duduk kerana aku hendak membuka baju kebaya dan branya sekali.


"Wah besarnya buah dada Normah," aku bersuara sambil membaringkannya semula.


Aku nonyot kedua-dua buah dadanya silih berganti. Setelah puas aku menarik kain sarongnya. Normah mengangkat ponggongnya untuk memudahkan aku melucut kainnya. Setelah kainnya terlucut, aku gigit manja mini garden Normah yang masih dibalut oleh seluar dalamnya. Normah kegelian. Aku lurut seluar dalamnya sambil bermain-main dengan rumput-rumput hitam yang halus dan lebat yang terdapat di alur cipapnya. Bila seluar dalamnya sudah tidak menjadi penghalang lagi aku buka kangkangnya dan menjilat-jilat disekitar alur cipapnya.


"Encik Osman nonyot kuat sikit sedap," Normah bersuara dan dia juga memberitahu aku yang dia belum pernah diperlakukan demikian.

"Normah pernah tak menyonyot ice cream Malaysia asli?" aku bertanya.

Dia hanya mengelengkan kepalanya.

"Kalau saya suruh hendak tak?" tanya ku lagi.

"Saya cuba," balas Normah.


Aku bangun untuk menanggalkan pakaian ku.


"Wah boleh tahan, dahlah besar panjang pula," Normah bersuara setelah melihat adik kecil ku.


Diciumnya kepala adik ku sebelum cuba mengulumnya. Di kala itu aku masih lagi menjilat-jilat alur cipapnya yang sudah mula lencun.


"Dahlah Encik Osman, saya dah tak tahan ni," Normah bersuaara sambil menolak

pinggangku.


Aku mengalih posisi ku ke arah celah kelengkang Normah. Aku arit-aritkan adik ku di celah alur cipap Normah sehingga dia memaksa aku memasukkan adik ku ke dalam lubang cipapnya yang sudah begitu bersedia. Aku melipat kedua belah kaki Normah sehingga lututnya hampir mencecah buah dadanya, sebelum adik ku mengelungsur masuk ke dalam lubang cipap Normah yang disambut dengan satu kemutan mesra. Setelah agak lama adik ku dapat mensesuaikan diri melayan kerenah lubang cipap Normah.


Normah sudah hilang pertimbangan dengan mengerakkan ponggongnya ke kiri ke kanan. Ke atas dan ke bawah sambil menyuruh aku melajukan tujahan yang membuatkan adik ku agak renyah. Bila Normah sudah dapat mengawal keadaan aku menyuruh Normah melipatkan kedua belah kakinya di belakang pehaku.


Aku membenamkan akik ku tanpa mengerakkannya. Kami berkuluman lidah buat seketika sebelum aku menyonyot-nonyot kedua-dua buah dada Normah hingga puas. Hujan dil uar masih belum menunjukkan tanda-tanda mahu reda. Walau pun dalam cuaca yang agak sejuk namun aku dan Normah tetap berpeluh kerana senaman yang kami masih lakukan.


Normah sudah mula menunjukkan aksi yang dia sudah tidak dapat bertahan lagi dengan mengerakkan ponggongnya. Adik ku dikemut mesra hingga ianya sudah memberi isyarat tidak dapat bertahan lagi untuk melepaskan segala cecair yang sudah lama bertakung untuk dilepaskan.


Aku membuat aksi sorong tarik, sorong tarik yang agak laju dibantu oleh Normah dengan mengerakkan ponggongnya ke atas ke bawah. Akhirnya aku melepaskan beberapa das cecair pekat menepati sasaran bertepatan dengan cecair yang dihasilkan oleh lubang cipap Normah.


Kami berpelukan dengan erat sambil menahan gelora yang terdapat dicelah kelengkang kami hingga reda. Namun hujan di luar masih belum reda lagi. Bila keadaan sudah kembali normal aku merebahkan badan ku disebelah Normah sambil bersuara.


"Tak sangka dapat juga saya melaksanakan segala apa yang saya mimpikan selama ini. Normah marah tak?" tanya ku.

"Ah janganlah Encik Osman sebut lagi perkara yang sudah berlaku," Normah bersuara sambil menarik tangan ku untuk ke bilik air.


Selesai membersihkan badan Normah membawa seteko kopi ke ruang tamu. Aku

membuka jendela sambil melihat hujan yang masih turun.


"Normah tengok tu, parit semuanya sudah dipenuhi air," aku bersuara semasa Normah sudah berada disisiku.

"Parit tu ialah kerana hujan lebat, jangan Encik Osman buat lupa parit saya sendiri pun apa kurangnya," Normah bersuara.

"Normah sebenarnya dari hari pertama lagi bila saya terpandang Normah saya sudah tidak dapat melupakan Normah hingga terbawa kealam mimpi. Saya minta maaf dengan perbuatan saya yang sudah terlajak sebentar tadi," aku berkata dengan panjang lebar.

"Habis sekarang macam mana, sudah puas atau pun hendak lagi?" Normah bersuara sambil memegang adik ku yang sudah jaga semula sambil menyuruh aku menutup jendela.


Faham dengan hajat ku Normah memimpin tangan ku menuju ke bilik tidur. Maka bermulalah satu senamam yang semula jadi dengan agak lebih mesra sebelum aku tidur di sofa.


Hujan masih belum begitu reda lagi apabila kedengaran bunyi motor Kamal. Mendengarkan itu Normah melangkah menuju ke sofa sebelum menuju ke pintu dapur. Aku sempat meramas ponggongnya yang baru mengayak adik ku. Hinggalah ke pagi.


Tidak lama kemudian, Kamal pun pulang..


"Normah mengapa biarkan Encik Osman tidur di sofa, tak suruh dia tidur di bilik sebelah," Kamal bersuara.

"Saya sudah suruh tetapi dia tak mahu," balas Normah sambil menarik tangan Kamal masuk ke bilik.

"Ada tak Encik Osman buat apa-apa kat Normah." aku mendengar Kamal bersuara.

"Eh abang ni ke situ pula, cuba abang rasa sendiri," aku mendengar Normah bersuara.


Setelah sunyi seketika aku mendengar Normah bersuara, 


Kami berborak kosong buat seketika. Sebelum beredar aku menghulurkan kepada Kamal beberapa RM untuk dia membeli lauk pagi esok, kerana aku akan pergi makan d irumahnya memandangkan yang hari esok holiday. Merasakan yang rintik-rintik hujan sudah mulai turun aku meminta diri untuk pulang. "abang jangan kuat sangat nanti Encik Osman dengar, malu".


Sebentar kemudian aku mendengar bunyi katil seolah-olah sedang menahan pergerakan keras dari orang yang sedang melakukan sesuatu dan mendengar rengekan Normah meminta Kamal melajukan aksi sorong tariknya kerana dia sudah tidak dapat bertahan lagi. Aku senyum membayangkan apa yang sedang berlaku diantara Normah dan Kamal.


"Encik Osman bangun, kata hendak ikut saya pergi memancing," Kamal bersuara

sambil mengoyang-goyang bahu ku.


Selesai mandi dan sarapan kami terus pergi memancing. Normah berlagak seolah-olah tiada apa yang telah berlaku di antara aku dan dia.


"Encik Osman, kita kena pulang awal kerana saya kena mengantikan tempat kawan yang masih mengambil cuti sakit," Kamal bersuara sebelum kami bertolak.


Hampir pukul lima petang kami pulang. Melihatkan yang Kamal sudah bersiap-siap hendak pergi kerja aku minta diri untuk pulang. Kamal menyuruh aku makan dulu. Sebelum meninggalkan rumah Kamal aku sempat memberi isyarat yang malam nanti aku akan datang kalau Normah izinkan. Normah menunjukkan aksi mengharap.


Setelah berpakaian aku pergi menemui Kamal yang sedang bertugas. Bila melihat aku, Kamal bersuara, "Encik Osman hendak k emana?"

"Saja keluar, rokok sudah habis," balas ku.


Popular Post

Seks Dengan Kak Non

 Ini adalah kisah benar yang terjadi pada diriku lebih kurang 18 tahun yang lampau.Waktu itu aku berusia hampir 18 tahun dan baru saja menamatkan zaman persekolahan aku. Selepas menduduki peperiksaan SPM, aku bekerja sementara dengan sebuah syarikat pembalakan. Tugas aku memerlukan aku tinggal di hutan untuk mengira hasil kayu balak yang dikeluarkan. Lokasi tempat aku bekerja lebih kurang 70 km dari pekan terdekat mempunyai lebih kurang 25 pekerja. Di situlah tempat aku berkenalan dengan Hajjah Zainon, tukang masak di kongsi tersebut. Aku paggil dia Kak Non. Janda berumur lebih kurang 55 tahun. Orangnya agak awet muda, pakaian selalu menutup aurat dan aku tengok dia beriman orangnya. Maklumlah, sembahyang dan puasa, tidak pernah tinggal. Kak Non ni orangnya agak pendiam tetapi yang aku hairan, walaupun umurnya 55 tahun, tapi tak nampak pula kedut kedut pada wajahnya. Mungkin kuat makan jamu agaknya. Selain dari tugas aku mengira hasil kayu balak, aku juga perlu ke pasar untuk membeli b

Ustazah Nurul Syafikah

 Ustazah Nurul Syafikah baru sahaja di tugaskan untuk mengajar di Sekolah Menengah Agama Berasrama Penuh di sebuah pekan terpencil jauh dari ibukota. Beliau baru sahaja tamat pengajian peringkat ijazah dalam bidang pengajian Islam di sebuah universiti di Arab Saudi yang membawa gelaran ustazah kepadanya. Berumur 25 tahun, masih belum berumahtangga, ustazah Nurul mempunyai paras rupa yang sangat cantik disamping mempunyai peribadi yang mulia, membuatkannya digilai setiap jejaka yang mengenalinya, namun hatinya masih belum terbuka untuk menerima sesiapa mungkin kerana dia baru sahaja habis menuntut disamping ingin membalas jasa ibubapanya yang hidup susah dikampung. Di sini, ustazah Nurul tinggal seorang di bilik asrama yang disediakan oleh Sekolah bagi guru-guru dan ini memudahkannya dalam kehidupan sehariannya. Sekolah ini mempunyai 4 orang warden berbangsa Melayu yang menjaga sekolah dan asrama itu. Setelah hampir sebulan tinggal di situ, ustazah Nurul semakin serasi dan merasa gembir

Nasib Imah : Keluarga 69

"Apa khabar Mama Som" "Ha AhChong, kau baru sampai?" "Biasalah Mama..banyak buah hari ini?" "Tu dia orang sedang kutip" "Ni siapa mama?" "Ni menantu aku, Imah isteri Jimie" Ah Chong melihat Imah dari hujung rambut sampai hujung kaki terutama celah kangkangnya yang jelas basah. "Apa khabar..saya Ah Chong" "Baik" berjabat tangan. Jari Ah Chong menggatal mengagaru ketika besalam. Mama Som berlalu mendapatkan Pak Dir. Imah duduk di pinggir dangau. Ah Chong bersandar di dinding. "Cik Imah banyak seksi ooo" "Kamu ni Ah Chong, jangan nak mengarutlah" "Betul saya punya balak manyak keras dengan tengok Cik Imah punya body" Tangan Imah cepat meraba balak Ah Chong, keras melintang. "Emmm" komen Imah. "Saya mahu pakai Cik Imah boleh ka?" "Nanti laki aku marah lah Ah Chong" "Satu kali saja cukuplah Cik Imah ..saya bayar punya" "Berapa?" &quo